ZWROTY W E-SKLEPIE
Dokonując zakupów w Ote Klient ma pewność, że zakupiony towar może bezpiecznie zwrócić, odstępując od umowy.
Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy powinno się odbyć w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. Aby od umowy odstąpić, należy poinformować sklep ([email protected]) o chęci zwrotu zakupionego towaru, najlepiej za pośrednictwem podpisanego i zeskanowanego formularza. Formularz można także załączyć do zwracanej paczki i odesłać w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie zamówionych produktów (odebrania przesyłki).
Od momentu poinformowania o odstąpieniu od umowy, Klient ma dodatkowe 14 dni na wysłanie zwracanego towaru. Przesyłkę należy wysłać na adres:
Home Invest International S.A.
ul. Mazowiecka 6,
09-100 Płońsk,
z dopiskiem: “ZWROT OTE”.
Po otrzymaniu towaru, Ote zobowiązuje się w terminie 14 dni zwrócić pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność lub na inne konto wskazane przez Klienta.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Wystarczy, że w ciągu 14 dni poinformujesz Ote o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem formularza wskazanego poniżej.
REKLAMACJE
W Ote dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych mebli czy dodatków – masz prawo do złożenia reklamacji.
Formularz reklamacyjny
Aby zareklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go, i odesłać na adres: [email protected]. Zdjęcia wadliwego produktu także będą mile widziane. Po otrzymaniu formularza, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.
Możesz także zareklamować towar w jednym z salonów Ote.
Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia w transporcie, po otwarciu paczki należy niezwłocznie zgłosić się do firmy kurierskiej, która dostarczała towar ( DHL lub RABEN ) w celu spisania protokołu szkody.
Prosimy również o kontakt emailowy na adres : [email protected] bądź telefonicznie na nr +48 734 167 927.