FAQ – najczęściej zadawane pytania
Zakupy on-line
-
Jak dokonać przelewu?
W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:
Home Invest International S.A
01-797 Warszawa
ul. Powązkowska 44C
nr konta bankowego: 09 1090 1056 0000 0001 3491 2624
W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.
-
Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?
W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji, zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów.
-
Jak założyć konto w sklepie?
Konto w sklepie można założyć za pośrednictwem zakładki „LOGOWANIE/REJESTRACJA”, podając login w postaci adresu e-mail oraz hasło. Posiadanie konta ma wiele zalet. Szybszy proces składania zamówienia, możliwość zapisywania swoich adresów i śledzenie stanu zamówień to tylko niektóre z nich.
Płatności
-
Jak dokonać przelewu?
W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:
Home Invest International S.A
01-797 Warszawa
ul. Powązkowska 44C
nr konta bankowego: 09 1090 1056 0000 0001 3491 2624
W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.
-
Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?
W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji, zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów.
-
Jak założyć konto w sklepie?
Konto w sklepie można założyć za pośrednictwem zakładki „LOGOWANIE/REJESTRACJA”, podając login w postaci adresu e-mail oraz hasło. Posiadanie konta ma wiele zalet. Szybszy proces składania zamówienia, możliwość zapisywania swoich adresów i śledzenie stanu zamówień to tylko niektóre z nich.
Wysyłka
-
Jak dokonać przelewu?
W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:
Home Invest International S.A
01-797 Warszawa
ul. Powązkowska 44C
nr konta bankowego: 09 1090 1056 0000 0001 3491 2624
W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.
-
Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?
W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji, zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów.
-
Jak założyć konto w sklepie?
Konto w sklepie można założyć za pośrednictwem zakładki „LOGOWANIE/REJESTRACJA”, podając login w postaci adresu e-mail oraz hasło. Posiadanie konta ma wiele zalet. Szybszy proces składania zamówienia, możliwość zapisywania swoich adresów i śledzenie stanu zamówień to tylko niektóre z nich.
Zwroty i reklamacje
-
Jak dokonać przelewu?
W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:
Home Invest International S.A
01-797 Warszawa
ul. Powązkowska 44C
nr konta bankowego: 09 1090 1056 0000 0001 3491 2624
W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.
-
Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?
W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji, zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów.
-
Jak założyć konto w sklepie?
Konto w sklepie można założyć za pośrednictwem zakładki „LOGOWANIE/REJESTRACJA”, podając login w postaci adresu e-mail oraz hasło. Posiadanie konta ma wiele zalet. Szybszy proces składania zamówienia, możliwość zapisywania swoich adresów i śledzenie stanu zamówień to tylko niektóre z nich.
Produkty Miloo Home
-
Jak dokonać przelewu?
W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:
Home Invest International S.A
01-797 Warszawa
ul. Powązkowska 44C
nr konta bankowego: 09 1090 1056 0000 0001 3491 2624
W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.
-
Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?
W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji, zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów.
-
Jak założyć konto w sklepie?
Konto w sklepie można założyć za pośrednictwem zakładki „LOGOWANIE/REJESTRACJA”, podając login w postaci adresu e-mail oraz hasło. Posiadanie konta ma wiele zalet. Szybszy proces składania zamówienia, możliwość zapisywania swoich adresów i śledzenie stanu zamówień to tylko niektóre z nich.